IV Sesja Rady Miejskiej w Lęborku
IV Sesja Rady Miejskiej w Lęborku odbędzie się 26 stycznia 2015r. o godzinie 12.00 w Sali Rajców Nr 10 Urzędu Miejskiego w Lęborku przy ul. Armii Krajowej 14.
Porządek obrad:
I. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
II. Przyjęcie protokołu obrad III sesji Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 29.12.2014 r.
III. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1. Współfinansowania przedsięwzięcia pn. „Budowa przystanku kolejowego Lębork - Mosty”, realizowanego we współpracy z Powiatem Lęborskim i Gminą Nowa Wieś Lęborska.
2. Udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lęborskiemu.
3. Przekazania środków finansowych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lęborku z przeznaczeniem na pokrycie wydatków inwestycyjnych, modernizacyjnych i remontowych.
4. Przekazania środków finansowych dla Policji.
5. Pokrycia wydatku inwestycyjnego Policji.
6. Przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2015 – 2030.
7. Uchwalenia budżetu miasta Lęborka na rok 2015.
a) Przedstawienie przez Burmistrza Miasta projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem.
b) Przedstawienie przez Burmistrza Miasta opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej na temat projektu uchwały budżetowej.
c) Przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Budżetowej opinii do projektu uchwały budżetowej.
d) Przedstawienie stanowiska Burmistrza Miasta do opinii Komisji Budżetowej i autopoprawek dokonanych do projektu budżetu przez Burmistrza Miasta.
e) Odczytanie poprawek zgłoszonych pisemnie przed rozpoczęciem sesji przez Radnych, a nie uwzględnionych w projekcie po autopoprawkach dokonanych przez Burmistrza Miasta.
f) Dyskusja nad wszystkimi nieuwzględnionymi poprawkami, o których mowa w punkcie 1.e.
g) Głosowanie osobno każdej nieuwzględnionej poprawki po wcześniejszej opinii Komisji Budżetowej, o której mowa w punkcie 1.e.
h) Głosowanie uchwały budżetowej z autopoprawkami.
8. Emisji obligacji komunalnych.
IV. Sprawozdanie z realizacji Uchwały Nr XIX-219/2008 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31.03.2008r. w sprawie określania zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata.
V. Interpelacje i zapytania radnych.
VI. Wnioski i oświadczenia radnych.
VII. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
VIII. Informacje Przewodniczącego Rady.
IX. Zamknięcie obrad.