Jak mieszkańcy oceniają usługi publiczne i co można zrobić, aby je ulepszyć

Utworzono: 16-04-2014

Na zlecenie Gdańskiego Obszaru Metropolitalnego w dniach 16 kwietnia - 27 maja br. do drzwi mieszkańców mogą zapukać ankieterzy. Pytania w kwestionariuszu będą dotyczyły różnych zagadnień życia codziennego: edukacji, zdrowia, transportu, kultury, infrastruktury komunalnej oraz administracji. Badanie ma na celu poznanie opinii mieszkańców o jakości, dostępności i efektywności usług publicznych.

Udział w badaniu jest anonimowy, a każdy ankieter będzie posiadał przy sobie identyfikator oraz list przewodni.

Badanie jest jedną ze składowych projektu Metropolitalna Platforma Wymiany Praktyk Samorządowych, w którym GOM, wraz z partnerem Polska Unia Mobilności Aktywnej otrzymał dofinansowanie europejskie w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2007-2013.

Pamiętajmy: lepsze, bardziej dostępne i efektywniejsze usługi publiczne to wyższa jakość życia każdego z nas.

W BADANIU ANKIETOWYM WEZMĄ UDZIAŁ:
Gminy wiejskie: Cedry Wielkie, Chmielno, Gniewino, Kolbudy, Lichnowy, Linia, Ostaszewo, Pruszcz Gdański, Przodkowo, Przywidz, Pszczółki, Sierakowice, Smołdzino, Somonino, Stegna, Stężyca, Subkowy, Suchy Dąb, Sulęczyno, Szemud, Sztutowo, Tczew, Trąbki Wielkie, Wejherowo
Gminy miejsko-wiejskie: Miasto i Gmina Gniew, Miasto i Gmina Kartuzy, Miasto i Gmina Nowy Dwór Gdański, Miasto i Gmina Nowy Staw, Miasto i Gmina Pelplin, Miasto i Gmina Gmina Żukowo
Miasta: Gdańsk, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Puck, Reda, Sopot, Starogard Gdański, Tczew

 

Jak mieszkańcy oceniają usługi publiczne i co 8024