LIV Sesja Rady Miejskiej w Lęborku

Utworzono: 14-06-2023

W dniu 21.06.2023 r. o godzinie 12.00 w Sali Rajców Urzędu Miejskiego odbędzie się LIV sesja Rady Miejskiej w Lęborku.

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie Protokołu Sesji nr LIII z dnia 19.05.2023r.
  4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
  1. udzielenia dotacji Fundacji Lęborskie Hospicjum Stacjonarne;
  2. udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Lęborskiemu ( SPSZOZ);
  1. Rozpatrzenie projektu uchwały ws. udzielenia Burmistrzowi Miasta Lęborka wotum zaufania (Wnioskodawca: Przewodniczący Rady).
  1. Raport o Stanie Gminy Miasto Lębork za 2022 rok ;
  2. debata nad Raportem o Stanie Gminy Miasto Lębork;
  3. podjęcie uchwały ws. udzielenia Burmistrzowi Miasta Lęborka wotum zaufania.
  1. Rozpatrzenie projektu uchwały ws. rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2022 rok.
  1. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku ws. opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Miasto Lębork za rok 2022 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego i objaśnieniami.
  2. przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lęborku ws. rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2022 rok.
  3. dyskusja nad sprawozdaniem finansowym wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2022 rok.
  4. podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2022 rok.
  1. Rozpatrzenie projektu uchwały nad udzieleniem absolutorium Burmistrzowi Miasta Lęborka z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok (Wnioskodawca: Przewodniczący Rady).
  1. przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lęborku ws. Udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lęborka z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok
  2. przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku ws. wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Lęborku ws. udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lęborka z tytułu wykonania budżetu za 2022 rok.
  3. podjęcie uchwały ws. udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lęborka z tytułu wykonania budżetu miasta Lęborka za 2022 rok.
  4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
  5. przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulicy Lubelskiej w Lęborku;
  6. uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru w rejonie ulic: Myśliwskiej i Tatrzańskiej w Lęborku;
  7. wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od ceny sprzedaży lokalu w związku z wpisaniem budynków do rejestru zabytków ( ul. Armii Krajowej 7/2)
  8. wyrażenia zgody na sprzedaż lokalu mieszkalnego ( ul. Kellera 14/2);
  9. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( ul. Handlowa);
  10. wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości ( ul. B. Krzywoustego);
  11. wyrażenia zgody na wniesienie wkładu niepieniężnego do Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Lęborku z przeznaczeniem na podwyższenie kapitału zakładowego Spółki i objęcie nowych udziałów w podwyższonym kapitale zakładowym Spółki;
  12. skierowania do Burmistrza Miasta Lęborka wniosków i zaleceń pokontrolnych z kontroli funkcjonowania miejskiego monitoringu i jego wpływu na poprawę bezpieczeństwa publicznego w 2022 roku ( Wnioskodawca: Komisja Rewizyjna).
  13. Sprawozdania:
  14. Raport z realizacji Strategii Rozwoju Miasta Lęborka za 2022r.;
  15. Sprawozdanie z realizacji uchwały ws. przyjęcia Rocznego programu współpracy na 2022 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego za 2022 rok;
  16. Sprawozdanie z realizacji uchwały ws. przyjęcia Rocznego programu współpracy na 2023 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego za miesiąc maj 2023r.;
  17. Sprawozdanie z realizacji uchwały Nr XIX- 219/ 2008 ws. zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata za okres od 02.05.2023r. do 09.06.2023r.
  18. Interpelacje i zapytania radnych.
  19. Wnioski i oświadczenia.
  20. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  21. Informacje Przewodniczącego Rady.
  22. Zamknięcie obrad.