Promocja Miasta nabiera rumieńców

Utworzono: 01-01-2000
Po dużym sukcesie frekwencyjnym i promocyjnym, jakim był dla Lęborka lipcowy Jarmark św. Jakuba Apostoła Referat ds. Promocji i Kultury Urzędu Miejskiego nie zasypuje przysłowiowych gruszek w popiele i poszerza promocyjną ofertę.
W niedługim czasie dzięki hot-spotom będzie możliwy szeroki dostęp do Internetu dla mieszkańców miasta i turystów. Wkrótce ukaże się najnowszy, trójjęzyczny folder poświęcony miastu. W przygotowaniu jest przebudowa strony www.lebork.pl, która nowym wizerunkiem ma przyciągnąć większą liczbę odwiedzających. Zostanie zainstalowana kamera internetowa umożliwiająca oglądanie naszego miasta „na żywo”.
Spore promocyjne nadzieje wiązane są z rozwojem rozpoczętych latem tego roku projektów „Lęborskie Smaki” i Ogólnopolski Zlot Jakubów oraz realizacją nowego pomysłu – jak chcieliby pracownicy Referatu – priorytetowej osi promocji tj. programu „Lębork – kolebką telewizji” przygotowywanego z okazji przypadającej w 2010 roku 150 rocznicy urodzin lęborczanina Paula Nipkowa, pioniera telewizji. Dzięki pani dr Ewie Hope z Politechniki Gdańskiej, która przedstawi wkrótce zarys strategii promocji miasta jest szansa, że Lębork może dołączy do nielicznych miast w Polsce, które taką strategię posiadają. W tym celu odbyły się szerokie konsultacje z najistotniejszymi środowiskami opiniotwórczymi, prasą, przedsiębiorcami, działaczami kultury i branżą kulinarną.