Uwaga! Przedsiębiorcy prowadzący sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Lęborka - informacja

Utworzono: 10-01-2024

Pragniemy przypomnieć, że 31 stycznia 2024 r. upływa termin złożenia oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku 2023 wg poszczególnych kategorii - złożenie oświadczenia po ustawowym terminie skutkuje wygaszeniem wydanych zezwoleń na okres 6 miesięcy.

Do 31 stycznia 2024 r. należy również dokonać opłaty za korzystanie w 2024 roku z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (pierwsza rata lub całość).

Wpłaty z tyt. korzystania w roku 2024 z zezwoleń można dokonywać:

  • bezpośrednio na rachunek Urzędu Miejskiego w Lęborku

Bank Pekao S. A. nr: 93 1240 1268 1111 0010 8728 6787

  • w punkcie kasowym, na terenie Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14 (gotówką lub kartą płatniczą), w dni robocze w godz. 7:30 - 14:30.

Zwracamy uwagę, że punkt kasowy na terenie Urzędu Miejskiego w Lęborku obsługiwany jest przez Agencję bankową "MONETIA" Sp. z o. o., która wpłacane środki finansowe przekazuje na rachunek Urzędu
w terminie do 3 dni.
    

Przedsiębiorca, który nie dopełni obowiązku wniesienia opłaty w należnej wysokości, w ustawowym terminie, może wnieść opłatę w dodatkowym 30-dniowym terminie, pod warunkiem jednoczesnego wniesienia dodatkowej opłaty w wysokości 30% należnej rocznej opłaty za wydane zezwolenie. Brak opłaty skutkować będzie wygaszeniem zezwolenia. Przedsiębiorca, któremu zezwolenie wygaszono, o jego ponowne wydanie może ubiegać się po upływie 6 miesięcy.