VIII sesja Rady Miejskiej Lęborka

Utworzono: 10-01-2025

VIII sesja Rady Miejskiej Lęborka odbędzie się w piątek, 17 stycznia br. w Sali Rajców Urzędu Miejskiego przy ul. Armii Krajowej 14. Początek o godz. 11.

Porządek obrad:

1. Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie Protokołu Sesji nr VII z dnia 20.12.2024 r.

4. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
A. zmiany Uchwały Nr VII-81/2024 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 20 grudnia 2024 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2025 rok.
B. zmiany Uchwały nr VII-80/2024 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 20 grudnia 2024 roku w sprawie przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Lęborka na lata 2025 - 2037.
C. zmiany uchwały nr LX-765/2023 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie przyjęcia do realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Lęborka na lata 2024-2025.
D. wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasto Lębork oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej
E. wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki tej opłaty i ustalenia stawki opłaty za pojemnik lub worek o określonej pojemności, przeznaczony do odbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości
F. zmiany Uchwały Nr XXI-332/2020 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 22.12.2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Lębork 

5. Sprawozdania:
A. z realizacji uchwały przyjęcia Rocznego programu współpracy na 2024 rok Gminy Miasto Lębork z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, przez które może być prowadzona działalność pożytku publicznego za miesiąc grudzień 2024
B. z realizacji uchwały Nr XIX-219/2008 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 31.03.2008 r. w sprawie określenia zasad nabycia, zbycia i obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawienia lub najmu na okres dłuższy niż trzy lata za okres od 09.12.2024 r. do 03.01.2025 r.

6. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Wnioski i oświadczenia.

8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

9. Informacje Przewodniczącego Rady.

10. Zamknięcie obrad.