XXXVI Sesja Rady Miejskiej

Utworzono: 16-06-2014

XXXVI Sesja Rady Miejskiej w Lęborku odbędzie się w dniu 25 czerwca 2014r., o godzinie 11.00 w Sali Rajców Urzędu Miejskiego w  Lęborku. W  programie m.in. projekty uchwał w/s rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2013 rok oraz w/s udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Lęborka z tytułu wykonania budżetu miasta za 2013 rok.

 

Szczegółowy program Sesji:

Porządek  obrad:

I.   Otwarcie obrad i stwierdzenie kworum.

II.  Przyjęcie protokołu obrad   XXXV sesji Rady Miejskiej w Lęborku  z  dnia 28.05.2014 r.

III. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:

1. Rozpatrzenia  i  zatwierdzenia  sprawozdania  finansowego   wraz  ze  sprawozdaniem     
    z wykonania budżetu miasta Lęborka za 2013 rok.

2. Udzielenia   absolutorium   Burmistrzowi   Miasta   Lęborka   z    tytułu  wykonania   budżetu
    miasta za 2013 rok.

3. Zmian  w  Uchwale nr  XXX-534/2013  Rady  Miejskiej  w  Lęborku   z   dnia  17.12.2013 r.
    w sprawie uchwalenia budżetu miasta Lęborka na 2014 rok.

4. Zmiany Uchwały nr XXX-533/2013 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 17.12.2013 r., w  sprawie
    przyjęcia wieloletniej prognozy finansowej Miasta Lęborka na lata 2014 -2030.

5. Przyjęcia Zintegrowanego Planu Zrównoważonego Rozwoju Miasta Lęborka na lata 2014 –
     2015 –  Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Lęborka.

6. Przystąpienia do sporządzenia zmiany zatwierdzonego Uchwałą  nr LXIII -628/2002  Rady  
    Miejskiej w Lęborku z dn. 30 sierpnia 2002 r.  (Dz. Urz. Woj. Pomorskiego  Nr  75  z   dnia  
    12.11.2002 roku, poz. 1654) miejscowego planu  zagospodarowania  przestrzennego  dla
    obszaru w rejonie ulicy Spółdzielczej w Lęborku.

7. Określenia zasad udzielania i rozmiaru zniżek oraz przyznawania  zwolnień od  obowiązku
    realizacji   tygodniowego  obowiązkowego  wymiaru  godzin  zajęć  nauczycielom,   którym
    powierzono stanowiska  kierownicze w jednostkach   prowadzonych  przez Gminę  Miasto
    Lębork.

8. Ustalenia wysokości opłat za  świadczenia  udzielane  przez   przedszkola   oraz   oddziały
    przedszkolne  w  szkołach   podstawowych,   dla  których    organem  prowadzącym    jest
    Gmina Miasto Lębork.

9. Przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowej  taryfy dla zbiorowego zaopatrzenia
     w wodę i zbiorowego  odprowadzania ścieków.

10. Zmiany Uchwały nr XXX-285/97 Rady Miejskiej w Lęborku z dn. 07.02.1997 r. w sprawie
      nadania nazw nowopowstałym ulicom  na terenie Miasta Lęborka.

11. Nadania nazw drogom wewnętrznym  położonym  na  terenie Gminy   Miasto  Lębork.

12. Nadania  nazwy  obiektowi  miejskiemu  położonemu  w  parku  im.  Michalskiego   na   
      terenie Gminy Miasto Lębork.

13. Wyrażenia zgody na sprzedaż lokali mieszkalnych w budynkach  przy ul. Stryjewskiego
       31b/3, Stryjewskiego 32/3, Stryjewskiego 55/2, Stryjewskiego 55/4,  Stryjewskiego 58/7.

14. Wyrażenia zgody na sprzedaż lokali mieszkalnych w budynkach  przy ul. Kossaka 10/1,
      Kossaka 52/2/3, Kossaka 52/4, Kossaka 52/6.

15. Wyrażenia zgody na sprzedaż lokali mieszkalnych w budynkach  przy ul.  Armii  Krajowej
      7/2,  Dworcowej 9/4,   Grudziądzkiej 6-7-8/8,  Korczaka 3/3,  Skłodowskiej  22-22 ofic./1,
      Staromiejskiej 16/6.

16. Wyrażenia  zgody na  nabycie   nieruchomości  zabudowanych,  położonych  przy  ulicy
      Korczaka.

17. Wyrażenia   zgody   na   nabycie    nieruchomości   zabudowanej,  położonej  przy  ulicy 
      Derdowskiego.
     
18. Wyrażenia zgody na  nieodpłatne nabycie od  Spółki  „Polskie Koleje Państwowe”  S. A.
      z siedzibą w Warszawie,   prawa użytkowania wieczystego   nieruchomości  na  rzecz
      Gminy Miasto Lębork.


IV. Sprawozdanie  z  realizacji  Uchwały  Nr  XIX-219/2008  Rady  Miejskiej w Lęborku z dnia
      31.03.2008 r. w sprawie określania  zasad  nabycia,  zbycia  i obciążania  nieruchomości     
      oraz  ich  wydzierżawiania  lub   najmu  na  okres   dłuższy niż trzy lata.

V.    Interpelacje i zapytania  radnych.

VI.   Wnioski i oświadczenia radnych.

VII.  Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

VIII. Informacje Przewodniczącego Rady.

IX.   Zamknięcie  obrad.