Do 26.10.br nowe wnioski o dotację na usunięcie azbestu

Utworzono: 17-10-2012
W związku z podpisaniem przez Burmistrza Miasta Lęborka Zarządzenia zmieniającego Zarządzenie nr 14/2012 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad realizacji Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Miasto Lębork oraz powołania Komisji do spraw rozpatrywania wniosków o dofinansowanie do usunięcia wyrobów zawierających azbest, pojawiła się nowa szansa zdobycia dotacji na usunięcie azbestu z nieruchomości.
Określa się dodatkowy termin na składanie wniosków - do 26.10.2012 r.
O dofinansowanie mogą ubiegać się mieszkańcy, którzy chcieliby usunąć (lub w br. usunęli) pokrycia azbestowe ze swoich nieruchomości.
Warunkiem uzyskania dofinansowania jest złożenie wniosku do 26.10.2012 r. i usunięcie azbestu z nieruchomości do 15 listopada br. lub przedłożenie pełnej dokumentacji po zdjęciu azbestu wyłącznie w roku 2012. Szczegóły zawarte są w Zarządzeniu Burmistrza Miasta Lęborka nr 14/2012 z 14.02.2012 r. oraz Zarządzeniu Burmistrza Miasta Lęborka nr 100/2012 z 9.10.2012 r.
Dofinansowanie przyznał Gminie Miasto Lębork Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.
Wniosek o dofinansowanie do usunięcia wyrobów zawierających azbest można otrzymać w Wydziale Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego w Lęborku, przy ul. Armii Krajowej 14 - nowy łącznik Ratusza, II piętro, pok. C201, tel. (059) 8637755 lub 8637706.