Nowoczesne rozwiązania w Urzędzie Miejskim w Lęborku

Utworzono: 02-01-2025

Z radością informujemy, że od 1 stycznia 2025 roku wprowadziliśmy w ratuszu e-Doręczenia - elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Dzięki tej usłudze mieszkańcy mają możliwość korzystać z wygodnych i bezpiecznych doręczeń elektronicznych.

e-Doręczenia to usługa umożliwiająca przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną, która zapewnia bezpieczeństwo i poufność korespondencji. Usługa pozwala na szybkie i wygodne otrzymywanie pism urzędowych bez konieczności wizyty w urzędzie i, co istotne, jest równoważna prawnie tradycyjnej przesyłce poleconej za potwierdzeniem odbioru.

Aby skorzystać z e-Doręczeń należy założyć skrzynkę poprzez stronę edoreczenia.gov.pl, wybrać opcję założenia skrzynki i postępować zgodnie z instrukcjami, aby utworzyć swój adres do e-Doręczeń. Po założeniu skrzynki, należy ją aktywować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi na podany adres e-mail. Po aktywacji można elektronicznie odbierać i wysyłać korespondencję urzędową.

Dzięki e-Doręczeniom mieszkańcy mają możliwość szybszego załatwiania spraw, a Urząd Miejski w Lęborku staje się bardziej przyjazny dla mieszkańców i środowiska.

Adres do e-doręczeń Urzędu Miejskiego w Lęborku: AE:PL-94482-71353-CFFUG-25

Nowoczesne rozwiązania w Urzędzie Miejskim w 60263