Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Lęborka i oceny oddziaływania na środowisko

Utworzono: 03-10-2024

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Lęborka oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego planu ogólnego miasta Lęborka.

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2024 roku, poz. 1112)
zawiadamiam:

  • o podjęciu przez Radę Miejską w Lęborku Uchwały Nr LXII-799/2024 z dnia 22 marca 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego miasta Lęborka;
  • o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wyżej wymienionego planu ogólnego miasta Lęborka.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego projektu planu ogólnego.

Wnioski do planu ogólnego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać na piśmie, a także ustnie do protokołu w Urzędzie Miejskim w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14 (pok. 116) lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: architektura [AT] um [DOT] lebork.pl, bądź poprzez platformę ePUAP, w terminie do dnia 28 października 2024 roku.

Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.

Wzór wniosku - Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r., w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r., poz. 2509), dostępny jest na stronie bip.um.lebork.pl w zakładce Informacje, Jak załatwić sprawę, Wydział Architektury.

Wniosek powinien zawierać imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby, a także adres poczty elektronicznej, o ile taki wnioskodawca posiada, przedmiot wniosku, oznaczenie nieruchomości, której dotyczy oraz wskazanie, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem. Zainteresowani mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14 (pok. 116). Przedłożone wnioski podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Miasta Lęborka.

Burmistrz Miasta Lęborka
Jarosław Litwin
www.wybierzlebork.pl

 


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Wydział Architektury Urzędu Miejskiego w Lęborku, a nadto:

  1. Zgodnie z art. 13 RODO informuję, że administratorem przesyłanych danych jest Burmistrz Miasta Lęborka z siedzibą w 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14.
  2. Kontakt do Inspektora ochrony danych: iod [AT] um [DOT] lebork.pl.
  3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest realizacja zadań związanych z procedurą planistyczną, zaś podstawą przetwarzania jest Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
  4. Pani/Pana dane osobowe są zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a ich odbiorcami mogą być podmioty uprawnione do ujawnienia im danych na mocy przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające w ramach świadczenia usług dla administratora.
  5. Nie przewiduje się przekazywania Pani/Pana danych do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub instytucji międzynarodowych oraz przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.
  6. Decyzje dotyczące Pani/Pana danych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procedury planistycznej, a następnie przez okres wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do:
    • dostępu do treści swoich danych osobowych (art. 15 RODO);
    • sprostowania swoich danych osobowych (art. 16 RODO);
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO).
  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie danych osobowych przez administratora narusza przepisy o ochronie tych danych.